torsdag 19 november 2009

Past in the future


Ok, nu sitter jag här framför mina grammatikpapper, och jag har en stark lust att bara bränna upp dem. Vilket oftast betyder att jag är färdigpluggad för dagen. Ändå har jag den vanliga känslan av att jag borde göra mer, vilket oftast betyder att jag kan det jag borde kunna. Så jag lägger nog ihop mina böcker och hoppas på det bästa. Har ändå pluggat större delen av dagen, och har jag inte pluggat så har jag sett säsongsavslutningen av Top Model (där min favorit faktiskt vann, för en gångs skull) och svarat på frågor om grammatik från panikslagna klasskompisar. Så nu förtjänar jag lite vila och ro och liknande lyxigheter.

Imorgon ska jag också köpa ett par stickor och lite garn, tror jag, och börja snickra ihop (inte bokstavligen, uppenbarligen) lite julklappar, då min plånbok kommer att vara ganska så anorektisk när jag kommer hem. Vi får hoppas att det går vägen. Och provet också, kanske.

2 kommentarer:

  1. va! Laura skulle vinna! Hon var bäst :D Lycka till på tentan!

    SvaraRadera
  2. Egentligen brydde jag mig inte, för Laura och Nicole var mina två absoluta favoriter sen första avsnittet, så det var bra vilket som. :)

    SvaraRadera