fredag 13 november 2009

Grammaire

Igår var vi på någon slags karaoke på skolan, vilket sög. Men tydligen är karaoken ute på piren jätterolig - dvs. gamla tjocka tanter som inte kan sjunga. Så dit ska vi någon dag. Sedan åkte vi till någon liten bar vid Old Steine för att säga hej till Antony och Darren m.fl, och vår kära grek Antony var full bortom all logik. Mycket roligt. Sedan blev det Coallition i en timme, eller något, där jag seriöst trodde att jag klivit in i ett mellanstadiedisco - Aqua, Bloodhound Gang, The Offspring. Det var spännande. Och nu är jag hemma och gömmer mig för spöregnet som är INSANE! Nästa vecka kommer att bli en av de där skumma veckorna då allt är både soft och stressigt. Vi har bara två lektioner på måndagen, sedan inget mer på hela veckan, eftersom vi har en grammatiktenta på fredagen. Så det blir mycket plugga hemma, men skönt att slippa åka till skoaln varje dag. Nu ska jag plugga inför sagda prov, och sedan blir det fika på vårt café med serviöteren med piercingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar