måndag 9 november 2009

I once was lost, but now I'm found

Min bror är min räddare. Kom hem efter en ruskigt lång dag i skolan med feberkänslor och fetont i huvudet. Tänkte släppa allt vad stress och skola heter (fast ps. - högsta poäng på en essay jag bajsade ihop) genom att se de sista två avsnitten av säsong tre av Dexter. Men swosh så har min dator fått ett monster till Virus, och alla hans vänner så datorn vill knapps göra något - inklusive att starta aktivitetshanteraren så att jag kan stänga av fanskapet. Men duktig som jag är så överlistade jag den, och sedan hade jag ett långt telefonsamtal med mitt snille till bror (förlåt pappa för den dyra räkningen) och jag tror att min dator är helad. Därför skall jag prisa Anton ikväll, och nu se klart Dexter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar