torsdag 26 november 2009

There's no place like Plrz Glrb

Idag lyckades jag stänga av mitt alarm i sömnen, så vaknade två minuter efter att hade tänkt att gå till bussen. Så jag slänge på mig kläder och sprang mot bussen, som självklart bestämde sig för att vara en kvart sen, så jag stod i regn/hagel och väntade och frös och såg allmänt vrakig ut. Men vi hade bara en lektion idag, så det var lugnt. Känner mig lite höstmysig idag, och inte alls sugen på att gå ut, som de andra ska så antingen kommer jag att tillbringa min kväll med Angel och kaffe, eller så blir det nachos och Sex and the City hos Lisa (yes, vi har börjat se serien för tredje gången - vi har ett mycket socialt liv). I vilket fall så blir jag nog glad.

Jag har också upptäckt att jag älskar pulvermos och fiskpinnar. Det ska jag nog leva på tills jag åker hem (om exakt tre veckor, om ni undrade).

Sist, men absolut ionte minst, så fyller underbara Sara 24 år idag. Ett stort grattis till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar