lördag 28 november 2009

As you go down down down

Idag är jag lite nere. Min pengasituation är inte den bästa just nu, och även om jag kommer klarar mig fint tills jag åker hem, så lär det bli fattiga dagar i Borås. Och nästa termin ska jag bevisa för världen att jag är lika snål som Jocke tror att jag är. Jag känner mig mest nere för att jag hör mina föräldrars röster i huvudet och de låter jättemissnöjda. men jag har pratat med dem, och det kan vara lite överdrivet i mitt huvud. Men ojoj, framöver kommer att jag vara duktigast på jorden.

Igår var vi i alla fall på bio. Med 3D-glasögon och allt. Det var riktigt coolt att kolla på animerad film i 3D. Speciellt när det är en så fin saga som A Christmas Carol också. Ikväll fyller en tjej i klassen år, så vi ska fira henne lite. Och när jag säger lite så menar jag det. Viktor ska aldrig någonsin behöva känna sig slösaktig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar