onsdag 14 oktober 2009

Står du som jag, på en balkong och vilar i kaoset som var?

Idag fyller min syster 23 år, och på vägen hem från min lunch på stan idag slog det mig hur nära vi är varandra i ålder. Hon har alltid varit två år äldre än jag, och det är hon väl fortfarande också, men hon har alltid varit äldre. Nu har jag väldigt svårt att se skillnaden mellan 21 år och 23, och det skrämmer mig att jag är jämnårig med min syster. Det kommer bli ännu värre när min bror fyller 18 och min pyttelilla brorsa är lika gammal som jag är nu (in my dreams). I vilket fall som helst: Grattis Elin. Jag har hört att 23 är grymt.

Idag har jag och Lisa varit och sett Halloween II, och jag blev överraskad av hur dålig den faktiskt inte var. Hade förväntat mig en suckfest, men jag tyckte faktiskt om den, trots vissa klyshor, och det att Annie helt plötsligt var vid liv igen. Men skoj var den, och Halloween-låten skrämmer mig fortfarande till vansinne. :)

Imorgon ska jag åka till London för att möta min älsklingar N&J, och det kommer bli så fantastiskt. Har saknat dem massor, och vi komemr att ta både London och Brighton med storm. Detta underlättas dessutom av att jag är bra mycket piggare nu, och i stort sett över min råförkylning. En lång, varm natts sömn kommer att göra mig frisk som en kanin i parningstider. Återkommer med detaljer och bilder när jag har dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar