lördag 10 oktober 2009

Get your freak on

Har haft ett par galna dagar, men storbråk i gator, efterfester med tyskar, en trasig och sedan lagad iPhone samt en liten tupplur på en buss, där jag vaknade halvvägs till universitetet (dvs. helt och hållet fel håll) och var tvungen att åka tillbaka klockan fem på natten, helt utan musik. Men nu är jag pigg och glad, har pluggat och varit duktig, och ikväll fyller både vår underbara Fanny och en av våra engelska polare Simon år, så vi ska hem till Darren m.fl och fira. Och imorgon tänker jag inte lämna mitt rum på hela dagen. Dessutom är det grattis till min farmor igår, som fyller 70 år. Grattis.

Och det är bara ett par fjuttiga dagar tills Nunne och Tjocke kommer, och det är nästan läskigt hur mycket jag har saknat dem. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar