lördag 3 oktober 2009

I wanna play Ship's Mast

Igår var en lyckad kväll, inte minst tack vare rödvin. Fast jag somnade en smula på bussen hem, och skattar mig lycklig att jag bor vid ändhållplatsen på nattbussen, och att det finns trevliga människor i den här staden som petar på sovande män.

Ikväll ska det nog också bli någon form av festlighet, men inga detaljer är riktigt klara. Men det lär bli underbart. Idag har jag och Lisa ätit pizza, dessutom. Hör och häpna. Och kollade på Death Proof, vilket har skapat en sådan craving för att se andra delen i Grindhouse, Kill Bill och i stort sett allt Quentin Tarantino har skapat. Hade tänkt att roa mig med att se alla Fake Trailers till Grindhouse på youtube, men den apiga sidan har bestämt sig för att vara nere. Då blir jag arg. Arg säger jag dig!

---

Update. Men se - nu ville den funka ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar