onsdag 21 oktober 2009

Digitalism

Idag har jag sovit längre än jag har gjort på flera år, och jag kan knappt beskriva hur skönt det var. har inte sovit något sedan förra onsdagen känns det som. Sedan åt vi thai och jag har pluggat i många många timmar.

Igår var jag och Lisa och en hel massa folk ute, och hade självklart jätteroligt, men nu vill hon dra med mig ut idag igen, och jag känner verkligen inte för det alls. Hade varit underbart att bara krypa ner i sängen och se på dålig film, och liksom spara på krutet tills fredag. Men då är jag helt plötsligt tråkig och bangar hela tiden. Men så kan det vara. Ska visa hur rolig jag är. Men på fredag som sagt. Nu ser jag fram emot ett nytt Dollhouseavsnitt.

1 kommentar:

  1. Bra. Du är en självständig person, behöver inte bevisa något för du är bra som du är.

    SvaraRadera