tisdag 13 oktober 2009

Pepp etc.

Idag var jag pigg nog att gå till skolan, och det gick fint, även om båda lektionerna kändes hopplöst irrelevanta för intelligenta Viktor. Dessutom har Beyond Retro precis öppnats i Brighton, så det firade vi med att köpa ett par assnygga, billiga solisar och en fika på det. Nu är jag hemma med kaffe och ska bara sitta och mysa i min säng hela kvällen. Imorgon är det ledigt, och då ska jag plugga, och är väldans glad över att jag faktiskt är i fas med mina studier (något som inte verkar vara så vanligt här på den stora ön). På kvällen ska jag och Lisa se den nya Halloweenfilmen, och sedan ska jag bara peppeppeppa för Nunne och Jocke som ju kommer på torsdag. Kommer att bli så obeskrivligt underbart att se dem, så jag kan knappt beskriva det. Inte på ett fint och välartikulerat sätt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar