onsdag 7 oktober 2009

Golden Phone

Det regnar som aldrig förr i Brighton, och en del av mig känner mig som hemma. Den andra delen svär åt blöta strumpor etc. Annars har inte så mycket spännande hänt, förutom att Jocke inte har något pass. Hoppas att han hinner få ett, för om bara åtta dagar kommer kära Nunne och Tjocke hit, och jag är så peppad. Mer bra nyheter är att Micachu, min stora musikupptäckt 2009, kommer och spelar på en klubb på måndag. I am there! Dessutom upptäckte jag att Rob Zombie's Halloween II har premiär på fredag, och jag hade verkligen ingen som helst aning om att han ens hade tänkt göra en till. Jag vill se, trots att alla kritiker har trashat den. Är det Halloween så är det. Men ikväll ska vi se någon annan bio. Om vi kan lyckas enas om något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar