måndag 17 maj 2010

Slowdive

Ikväll ska jag se Wolf Parade. Jag är så peppad, speciellt eftersom jag ska gå dit med Molly. Det kommer att bli så bra, och jag älskar verkligen att det kommer så fruktansvärt många bra band till den här lilla staden. Annars har jag haft en bra vecka, och det verkar som om de nästa två kommer att bli bra också. På Fredag kommer Tina på besök, och sedan ska jag till London igen. Egentligen har jag tröttnat en hel massa på den staden, eftersom Brighton är så fruktansvärt mycket bättre, men Sofia och Amanda kommer på besök till England och har av någon anledning valt att besöka mig i London och bara komma till Brighton en dag. Så jag får ta och släpa mig dit ändå på lördag. Nu måste jag dessvärre sitta och läsa resten av dagen, eftersom vår roman ska vara utläst på torsdag och jag har ungefär 200 sidor kvar. Ingen svår uppgift direkt, speciellt då boken är bra, men jag vill inte skjuta upp det. Kan inte läsa under press, vad jag vet. Men då har jag en anledning att ligga och lyssna på musik i flertalet timmar, vilket är jättefint då jag har fått en ordentlig släng av kärlek för shoegaze och lyssnar på diverse band av denna genre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar