fredag 28 maj 2010

Neon Bible

Ojoj, skandal igår ällar (på Göteborgska)? Inte för att jag tyckte att Sveriges låt var den bästa i världshistorien så blir jag ändå så uppe i varv varje år det är ESC och den förtjänade givetvis att gå till final. Det här är första gången Sverige inte är med i finalen och det känns hur tråkigt som helst.

Idag har jag skrivit lite tenta såhär på morgonkvisten och det gick nog rätt ok. Vi fick också tillbaka uppsatser och Naziläraren, den uppsatsen som jag tyckte gick CRAP, men tydligen fick jag ett VG. Hon skrämmer fortfarande skiten ur mig, men hon är en bra lärare och hon kan avra snäll. Älskar att hon ger så fin respons: "Well done Viktor, that was a good piece of work" är alltid trevligt att höra från en läskig lärare. Nu ska jag vila mig lite. Och förhoppningsvis se nya SATC ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar