måndag 10 maj 2010

Crimewave

Hade helt missat att Crystal Castles släppt en ny skiva. Jag tror bestämt att jag ska sitta och lyssna på den och läsa i min bok. Jag slängde ihop en liten uppsats förut idag, men den är både alldeles för lång och alldeles för dålig. Men jag har hela veckan på mig att fixa till den. Imorgon ska jag och Fer till London en sväng och det kommer nog bli jätteskoj. Ikväll kommer även underbara Ingrid frå¨n förra terminen till Brighton och det kommer bli så awesome att ha henne tillbaka. Men som sagt - läsa bok. Så ska det vara.

2 kommentarer:

  1. åh vad coolt! jag såg dom när dom var förband åt morrissey. sångerskan var cool men jag vet inte, uppskattade dom inte direkt.. kanske för att jag väntade på morrissey. känns lite ovärt att vara förband åt honom ): crystal castles nya skiva är så sjukt bra!! dubbelt så bra som debuten verkligen. baptism är helt insane. bästa 2010

    SvaraRadera
  2. Ja, det var då jag såg dem också, och tyckte att sångerskan var helt galet cool. Sen så är bandet som min kompis spelar i tydligen jättepopulära här i södra England, så det är lite coolt faktiskt.

    SvaraRadera