måndag 31 maj 2010

Jag går och nynnar hela tiden

Den här lördagen var en av de roligaste kvällar jag haft på mycket länge. Vi firade som bekant Lisa och hon blev jätteglad för min present, som hon och hennes mamma har letat efter jättelänge. Och vi dansade till sent på natten och Tina var här och allt var ljuvligt. Jag saknade förstås att både Jennifer och Moa & Nina var hemma i Göteborg, men vi hade skoj ändå. Förutom att jag och Joe hade headbang-tävling (som jag vann, hör und häpna) och nu är min nacke helt fuckad.

Idag har jag pluggat en hel massa samt sett på Six Feet Under. Jag har inte sett den serien på snart tre år, och jag hade glömt hur mycket jag älskar den. Lite dålig tajming att jag började kolla just nu, för lusten att plugga försvinner lite då, och den lusten var knappast speciellt stor till att börja med. Men jag känner ändå att jag faktiskt har fått in lite information, fråga mig inte hur. Nu får det bära och/eller brista, för jag har ingen aning om vad jag ska kunna och jag kan inte trycka in mycket mer information just nu. Jag har nog inte riktigt förstått att jag faktiskt flyttar hem om mindre än två veckor.

12 dagar...

Hjälp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar