fredag 14 maj 2010

Bastard Pop

Lyckades trotsa dunderbakis i morse och ta mig till universitetet och lämna in två uppsatser. Jag och Lisa satt och led på bussen en halvtimme och bara längtade hem till våra sängar, men väl där kändes det skönt att ha den inlämnad, även om det kan vara en av de sämsta uppsatserna jag skrivit och jag är genuint rädd för ett riktigt dåligt betyg. Jag fick också tillbaka min gamla grammatiktenta och det visade sig att jag hade rätt många poäng över VG-gränsen, så jag blev glad. Firade med McDonald's i sängen och sedan däckade jag till Futurama och sov i två timmar och det var något av det skönaste jag gjort på länge.

Idag är det jättefint väder och det känns lite jobbigt att jag har stannat inne hela dagen, men å andra sidan var det också skönt och välförtjänt. Såg på finalen av Top Model och är fortfarande lite halvt skrattfärdig av resultatet. Seriöst - helt oförtjänt. Min dator har också mirakulöst fixat sig själv så nu funkar internet i alla fall, även om den fortfarande hackar mer än en stammande unge som har föredrag för klassen. Imorgon kommer Tina hit så ikväll ska jag bara stanna inne och läsa och förhoppningsvis orka upp tidigt imorgon och läsa lingvistik och liknande spännande saker. Viktor away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar