onsdag 19 maj 2010

A Place to Bury Strangers

Done and done!

Förutom att ha sprungit tills jag dog av utmattning och gått till posten och köpt frimärken, så har jag i stort sett bara suttit och läst idag, och nog för att jag älskade boken så har det varit rejält enformigt att sitta och läsa såpass länge. Men nu är den slut så jag kan bara sitta och stirra i mitt tak hur länge jag vill. Imorgon blir det ju nämligen besök, på lördag ska jag hinna med både London och Mollys födelsedagskalas och på söndag kommer Sofia och Amanda hit, Mycket att stå i. Och nästa vecka har jag dessutom tenta. Visserligen är det ingen man kan plugga till över huvud taget, skulle jag gissa, men ändå. Jag börjar känna att kursen snart är slut och jag kan inte beskriva hur underbart det känns. Jag vill ha sommarlov och jag vill ha Göteborg.

Sa jag för övrigt att Wolf Parade var helt och hållet fantastiska?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar