torsdag 13 maj 2010

PKAAAAH!

Jag har haft ett par fina dagar. Var i London med Jennifer och köpte världens finaste t-shirt. Vi gick överallt så jag fick en massa gratisträning för mina stackars lår som redan hade träningsverk. Vi träffade också Tina en släng och lyckades springa in i Emma dessutom. Sedan är underbara Ingrid här också, så vi har varit ute och dansat och bara haft det mysigt. Igår var jag och Jennifer dessutom och såg Joes band spela, och de var riktigt bra faktiskt. Dessvärre kände jag mig lite skum när jag vaknade i morse, och jag tror inte att det är bakis. Jag hoppade i alla fall över skolan idag, eftersom det ändå bara var menlös lingvistik. Och jag har ändå lyckats skrapa ihop nog med ord till två uppsatser och nu ska jag ta och läsa lite i min feta roman. Inte illa för att inte känna sig så bra.

Vill också bara slänga in en liten parentes såhär på slutet, så att ingen glömmer bort att perfekta presenten för Viktor 2010 är biljetter till Way out West!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar