tisdag 19 maj 2009

Un peu

Jag har inte ätit någon riktig mat på snart tio timmar. Jag tror jag går av på mitten. Börjar bli lite snurrig. Den här spaghettin ska smaka så obeskrivligt gott. Annars har det varit en asgrym dag, förutom att min dator tydligen inte hade stängt av sig i all hasten i förmiddags, vilket betyder att den stått på merparten av dagen. :S
Jag har haft min allra sista lektion för terminen, vilket var grymt, så jag firade med fika med Terese i Haga, där vi möttes av Patrik. Sedan gick vi vidare till Mitt Andra Hem och kollade på någon spelning med Alex, och nu är hon plötsligt kvart i tio, och jag är som sagt hungrig bortom min förståelseförmåga. Som tur är får jag mat om tre minuter, och jag skall njuta. Det enda som känns tungt nu är att jag enbart har tre jobbtider i maj, vilket betyder att jag kommer få leva på lite över en tusenlapp i juli om jag inte bryter in i mina besparingar. Jag tänker ringa runt som en telefonförsäljare imorgon och flörta till mig en hel bunt med tider.

Plus att jag imorgon kommer få både "min" dator och, förhoppningsvis, lite professionell studievägledning. Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar