måndag 25 maj 2009

Are there bars in heaven?

ACH! Helt slut är jag. Har ätit sushi (hurra), fått oerhört bra resultat på tentor/inlämningar (hurra) fått min utbildning i köket (hurra) och tryckt in glosor (nja). Dessutom köpte jag en bunt musikmagasin på biblioteket från 2003 för 10 kr. Awesome att läsa om gammal musik som om den var ny. Imorgon har vi sista tentan för terminen, och jag är så sjukt glad över att ha lov om ca. 12 timmar. Hade det pågått en vecka till hade jag seriöst gjort exil. Jag har inte pluggat alls lika mycket till denna tentan som jag känner att jag borde, men förhoppningsvis har jag tillräckligt goda grundkunskaper för att skrapa ihop till ett G. Mer orkar jag inte göra nu. Och att översätta från franska till svenska är inget man riktigt kan plugga på, mer än mina flyktiga försök till att kolla på glosor. It's done. Det får bli som det blir. Imorgon tänker vi fira med vin iparken, och det kommer nog bli rätt grymt. Så är ni i närheten av KTH imorgon kväll så tycker jag att ni ska vingla förbi.

Nu ska jag se på Desperate Housewives, och sedan däcka till Laakso, och be till gud att jag klarar min tenta hyffsat bra.

Puss & Snusk.

4 kommentarer:

  1. Forbidden zu trinken un das parken, das polizei kannst kommen...

    SvaraRadera
  2. Aber nein. Nicht passierte.

    SvaraRadera
  3. Det var fel svar på min kommentar... Du skulle frågat varför jag skriver på tyska som jag inte ens kan, och då skulle jag ha svarat att det är för att jag är ännu sämre på franska...

    SvaraRadera
  4. Men varför skriver du på tyska som du inte ens kan?

    SvaraRadera