fredag 29 maj 2009

Sweet something of... someplace

Det har varit tre (eller fler) helt och hållet jättelånga dagar. Men jag klagar inte, för de har varit
asgrymma. Allt skolarbete är ju som sagt gjort, och då jag nu vet säkert att jag inte har något upphämntingsmoment att göra, så har jag ju officiellt sommarlov, och det äger så mycket att jag knappt kan uttrycka det. Hör och häpna. I onsdags jobbade jag en demonnatt, med stöld, fulla studenter och min allra första brännskada (hurra). Sedan blev det hem och sova i ett par timmar och sen iväg på after work i Slottsskogen, vilket också var underbart. Lite cider, en massa chips och jobbarkompisar slår aldrig fel. Sedan begav vi oss till PC en stund och sedan torkade jag och Catrin bajs på jobbet för stackars arbetsledaren avr i tårar. Så vi fick gratismat. Helt och hållet värt det.

Nu ser jag fram emot jobb till halv elva ikväll och jobb från 06:00 imorgon bitti, och förhoppningsvis fem timmars sömn däremellan. Men CocoRosie kommer till Neff nästa måndag, så jag är lyckligare än överlycklig. Så det så. Nu ska jag städa och dansa runt lite i min lägenhet. Hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar