fredag 22 maj 2009

Ringa

Jag tror aldrig jag har använt min telefon lika mycket som jag har gjort idag. Sara har sin vårfest imorgon, som jag lovat att gå på och betalat för och allt, så Chaima på mitt jobb hade sagt att hon kunde ta min tid. Men det hade hon glömt bort, och jag har seriöst ringt minst 15 personer på mitt jobb för att se om de ville jobba natt. Och till slut, efter en halvtimme fick jag napp, och det känns så obeskrivligt skönt. Dessutom lyckades jag få en tid imorgon på dagen istället, så jag dessutom får lite pengar. Det betyder också att jag kommer att ha jobbat fyra dagar i rad, och jag skulle bara ha en tid denna veckan, så min plånbok är tacksam.

Idag ska jag nog bara plugga glosor och slöa hemma tills jag åker till jobbet vid midnatt. Känns fräsht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar