tisdag 16 december 2008

What are you doing here, weird turtle man?

Helt upp och ner-dag. Vaknade av ett sms vid kl. 11 och 10 minuter senare ringde P. på dörren när jag stod i duschen. Sen var det kaffe, julhandel och fika för hela slanten. :) Har faktiskt lyckats köpa massor av mina julklappar redan, och planerat för resten. Hurra. Sen var det hem för lunch klockan halv fyra, snabbt handla lite mat och sen var klockan redan sex. Ska iväg och dansa ragga en stund, och sen är det helt plötsligt natt. Tiden är skum ibland...

Annars har faktiskt min julstämning äntligen börjat infinna sig. Kan ha med julpyntet att göra, det kan vara julhandeln, eller så är det världens godaste lussekatter på Fröken Olsson - jag vet inte. Men jag vet att jag är julig all over. Yayness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar