onsdag 17 december 2008

Come on chemicals

Mu. Idag var Tjocke här och shoppade. Har bara några klappar kvar nu. Sen är det klart. Och jag har fortfarande massa pengar kvar. Hurra! Vi såg dessutom film. The Dark Knight. Den var rätt bra ändå. Lite seg bara. Men bra ändå. Inte alls lika bra på som hajpen.

Nu är det bara vädret som suger. Men ja, vita vintrar existerar nog inte längre ändå...

Och jag måste tvätta rätt desperat nu! Och ska jobba på lördag. Hoppas bara att jag inte blir sjuk. Har varit lite halvbra idag. Kanske inte var bra att dricka från P's kaffemugg igår... Plus Jockes hosta. Så bra då att jag ahr Sveriges sämsta imunförsvar.

Nä, nu ska jag sluta tråka och hitta på något tror jag bestämt.

2 kommentarer:

  1. ska du jobba på lördag? Jag hade ju funderat på om jag och jens och familjen skulle byta julklappar då. Vi stannar bara hemma hos föräldrarna till söndag eftermiddag, och sedan åker vi hem till jens. Vi åker till finland på måndag förmiddag.

    SvaraRadera
  2. Japp, jobbar natt då. Men jag kommer hem på söndagen. Får se till att komma innan ni åker då... Skulle gärna sova en stund, men det kan jag ju göra hemma. :)

    SvaraRadera