fredag 12 december 2008

Well, my apartment isn't there, because I drank it!

Möh!
Vill bara ligga i sängen hela dagen. Det blev lite mycket igår... Men vi hade väldans roligt i alla fall. Men någon dag måste jag lära mig att inte gå ut på torsdagar. Skulle åka hem vid två/halv tre, och upptäckte att vagnarna inte började gå igen förrän fem, så jag var tvungen att ta taxi hem. Sug.

Fast tentan gick bra i alla fall. Vår övernaturliga lärare har redan rättat dem och resultatet är uppe. VG! Hurra. Och ikväll skall jag åka hem till Borås. Så det så. Men nu ska jag nog ligga kvar i sängen och glo på Family Guy ett tag till.

3 kommentarer:

  1. Lilla vän, det är inte bra att dricka för mycket...

    Hälsa alla i Borås!

    SvaraRadera
  2. Förresten har jag börjat skriva i min blogg igen: quilde.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Det ska jag göra. Fast ibland är det bra. När man vill fira, till exempel.

    SvaraRadera