torsdag 4 december 2008

It's a fabulous, crabulous day

Ok, så har verkligen haft fullt upp hela tiden de senaste veckorna. Kan knappt fatta att jag snart har lov. Då ska jag bara, bara sova. Helgen var jättetrevlig, men fick inte en lugn stund, what with utgång med Jocke m.fl., pepparkaksbak på Hisingen, konsert, och ännu mer bak/julmiddag i Mölndal. Och denna veckan har gått apfort, trots att jag inte gjort mycket mer än att plugga. Har min tenta idag, och sedan ska jag nog tillåta mig en pluggfri kväll, innan det är dags att börja igen. Men sen är det minsann slut. :)

Börjar verkligen känna julstämning, trots hemska vädret. Tror nog jag ska försöka köpa lite julpynt eller liknande i stan idag. Känner att lägenheten behöver pimpas upp lite i alla fall.

Har inte så mycket mer spännande att säga faktiskt. Mest för att jag måste åka till tentan nu, men också för att det inte har hänt så mycket mer spännande. Vill bara inte låta min blogg försjunka i koma igen. Men ha det fint, och kom på något kul jag kan göra i helgen.

2 kommentarer:

  1. hmm helgplaner - imorn komme rjag, jag kan ta med mig mat för jag tänkte göra en paj. popcorn komemr vi ju äta haha. på lördag ska jag kolla på charlies band på Underjorden i gamlestan och söndag 14.00 ska jag antagligen koll aåp stumfilm med livemusik i stan. där är mina planer iallafall, kansk einspirerar något.. och så kan vi ju alltid träna :D kram

    SvaraRadera
  2. Ja, men det låter ju som en grym helg ändå. Och sen följer du väl med till Liseberg också va? Men är Charlies band bra? Kanske kunde följa med?

    SvaraRadera