tisdag 23 december 2008

I said, come over to my place

Det är stört hur mycket jag uppskattar myspace nu när jag inte har min dator och mitt underbara musikbibliotek. Myspace är rätt underbart faktiskt.

Hade tänkt att göra en gigantiskt "Top ?? Album 2008" innan nyår, och tänkte att det kan bli grymt svårt utan i-Tunes. Jag menar - hur ska man veta vad man lyssnar på egentligen? Men det ska nog gå fint ändå. Förhoppningsvis. Och som tur är har jag massa tid på mina händer nu när jag är hemma i Borås, och dessutom inte har massa crap på min dator som distraherar mig.

Snart ska jag in till stan och ta min obligatoriska Dagen-innan-julafton-kebab med Nunnelie. Vi bestämde för två år sen att vi varje år skulle åka skridskor runt julgranen på torget. I år har vi bestämt oss för att glömma skridskorna...

I övrigt är det julafton imorgon = helt stört!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar