lördag 13 december 2008

I hate the hater

Men mest av allt hatar jag min dator. Just idag känns den bortom all räddning. :( Men man kan ju hoppas att jag får en bärbar hårddisk i julklapp, så jag kan formatera om skiten utan att förlora något...

Annars är jag mest hemma och har det lite halvtråkigt i Borås. Men har bakat kakor hos farmor, besökt morfar, tänt ljus vid mormors grav och kollat på Futurama med bror. Nu ska jag nog dricka te, och sedan låtsas vara sofistikerad och läsa 1984. Och imorgon ska jag träffa Cici-luring. Löveli. Och det är lite fint att vara hemma. Känns mysigt. Plus att Borås spöar Göteborg på snöfronten.

2 kommentarer:

  1. Jag vill också ha snö! All snö försvann här i natt. :( (ELin is a sad panda...)

    Men jag och Jens ska gå och handla julklappar idag. Sedan får du och jag hitta en dag då du kan hjälpa mig med Jens julklapp och kläder till jul.

    SvaraRadera
  2. Det ska jag. Har inget för mig över huvud taget, så jag kan när som. :)

    SvaraRadera