fredag 25 juni 2010

Reach out and touch me I'm right here

Jag har de senaste dagarna haft lite ont i den vänstra sidan av min hals och det där odefinierbara stället mellan halsen och tanden, och idag är det nästan värre än någonsin. På midsommar till råga på allt. Fast å andra sidan har jag precis vaknat, så det kommer säkerligen bli bra med lite frukost och lite kaffe.

Igår var jag i Jocke och Jonathans nya lägenhet och hjälpte till att packa upp och städa lite. Sedan åt vi kinamat och såg på Föräldrafällan och det är ju alltid trevligt. Och jag fick födelsedagspresent från Nunne och Jocke: säsong tre och fyra av Futurama, vilket betyder att jag har alla! Hurra! Nu ska jag dricka ovannämnda kaffe och kurera mig så gott som det går, för ikväll ska jag tillbaka till Tjocke. Kosta vad det kosta vill etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar