söndag 20 juni 2010

Pretty Girls Make Graves

Sitter i min lägenhet och lyssnar på musik i min ensamhet. Gårdagen var helt otroligt lyckad. Vi gick aldrig ut, men jag hade det så mycket roligare bara i lägenheten. Jag hoppas att andra hade skoj också. I present fick jag The Drums EP och debutskiva av Patrik, en presentkort på Bengans och lite annat småplock av Sara, After Eight av Elin, en Tim Burton bok av Jennifer, en flaska bubbel och hemmagjord lakrits/vodka shot av Sofia och en Ulf Lundell bok av Jennie. Och tydligen kommer det fler presenter också. :D Jag älskar mina nya skivor. Det var verkligen år sedan jag köpte en skiva. Och nu har jag något att ställa i mitt CD-ställ som i princip är helt tomt. Ikväll vet jag inte om jag kommer att hitta på något, men just nu ska jag äta bacon.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar