tisdag 29 juni 2010

Kissing the beehive

Är hemma efter en liten vistelse i Borås. Jag var som bekant lite halvt uttråkad av att det faktist inte händer någontin på Brotorp på dagarna, men jag slappade mig själv och hade två trevliga dygn. Lästa massa i min bok, blev solbränd (enbart i ansiktet och på armarna givetvis) och spelade spel med Nunne och diverse föräldrar. Men nu är det trevligt att vara hemma i lägenheten igen med världens sommarvärme och ett kilo potatissallad för bara 10 kr! Ikväll kanske jag ska vara med Moa und Nina och faktiskt ta tillvara på det faktum att det är dödligt varmt ute plus solsken.

Och dessutom har jag upptäckt hur många bra skivor som har släppts i dagarna. Kents nya finns på Spotify, Rasputina släppte en skiva för några veckor sedan utan att jag hade någon som helst aning om det och Wolf Parade släpper sin nya när som helst. Och nu har jag också mina egna köpta CD-skivor i rätt stad, fint uppställda i mitt CD-ställ. Glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar