fredag 11 juni 2010

À Bientôt

Så var det slut. Över och borta. I onsdags skrev vi vår sista tenta och efteråt satt vi ute i solen hela dagen. Våra lärare hade fixat en picknick, så vi satt i solen och käkade frukt och chips och bara njöt av att vi hade sommarlov. Efter det så gick jag och Lisa i North Laine en sista gång och sedan satte vi oss på Mash Tuns uteservering och drack Strongbow i solen. På kvällen så hade vi en liten avskedsmiddag med folket på Miami och några till på en Italiensk restaurang. Jag ville väldigt gärna fira in sommarlovet, men många var jättetrötta, så jag och Julia satte oss på stranden med lite annat folk och lyckades i slutändan ta oss till Fishbowl för en sista öl. Igår låg jag mest i sängen och var trött och bakis för att på kvällen ha en sista förfest i vår kära lounge och sedan gick vi till Bastard Pop en sista gång och dansade hela natten. Det blev en av de bästa utekvällarna här. Idag har jag skuttat runt och packat och städat hela rummet tills jag blev svettig och det känns så underligt att ha hela sitt liv nedpackat i två väskor. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills jag går inatt runt midnatt. Tack och lov har jag Lisas dator i ett par timmar till, så jag kan underhålla mig med den.

Jag har nog inte riktigt förstått att jag kommer att vara hemma i Sverige imorgon bitti. Det här är mitt sista farväl till Brighton, staden över alla städer. Jag kommer att sakna dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar