lördag 19 juni 2010

It's like a party in my mouth. And everybody's throwing up.

Hade en extremt lång dag igår. Åkte vilse med bilen, men kom till både farmor, lägenheten, Borås och sedan lägenheten igen. Förutom gardiner och mina CD-skivor. Men det kommer nog fler tillfällen när jag kan hämta dem. På kvällen så kom min syster på besök och vi gick helt spontant till Rockbaren och tog en öl med Patrik och efter det så gick jag spontant hem till Sofia och lyssnade på musik och fick en lakritsshot. Just nu håller jag på med min dator samtidigt som jag fixar inför ikväll. Jag känner på mig att det kommer bli en helt underbar kväll, och det ska bli så fint att träffa alla igen. På samlad plats dessutom.

1 kommentar:

  1. Åh ja men jag åt lite spontant massa mat när jag kom hem, jag är tjock men nöjd.

    SvaraRadera