onsdag 23 juni 2010

Kom säger dom

Sommaren fortsätter och jag känner mig lite all over the place. Skuttar mest runt och träffar folk och däckar i soffan. Men så ska det vara. Snart kommer det att bli lite mer rutin och det gillar jag. Snart kommer Terese över och äter brysselkål. Sedan bjöd småflickorna från Brighton med mig att se på någon fotbollsmatch på någon pub. Jag tror att puben lockar mer än fotbollen, men det kommer nog bli skoj. Och snart är det Midsommar. :D

Idag såg jag även de två första avsnitten av Futuramas nya säsong och det är allt bra underligt att se på nya avsnitt av en serie jag kan utan och innan. Det var bra avsnitt, men de kan ju inet riktigt mäta sig med de tidigare. Still, det är roligt att ha en massa nya skämt att lära sig undermedvetet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar