lördag 26 juni 2010

I fly like paper get high like planes

Midsommar var trevligt. Jag åkte till Jocke och Jonathan rätt tidigt på dagen (såpass tidigt att de stod i duschen när jag kom) och innan resten av folket kom så handlade vi en massa mat, flyttade lite grejer från Jonathans förra lägenhet och fixade och städade lite smått. Sedan så spelade vi spel med ett gäng tjejer och drack lite vin. Det var trevligt, men fram mot midnatt började jag få jätteont i halsen/tanden så jag begav mig hemåt lite efter ett. Idag mår jag mycket bättre, thank god, för om jag hade fått en till infektionsbajs i tanden hade jag skjutit någon. Förmodligen min tand.

Idag har jag städat hela lägenheten och känner mig duktig. Ska jobba mitt första pass på sex månader inatt, och det känns lite halvnervöst. Jag har på känn att jag har glömt en hel massa och är lite ringrostig. men å andra sidan känns det som att natten efter Midsommar kommer att vara relativt lugn, speciellt nu när vi renoverar och försäljningen tydligen har gått ner rätt rejält. Innan jobbet funderar jag på att fortsätta att vara nyttig och tvätta något, men vi får se. Förmodligen så kommer jag nog bara läsa bok och se på mina nya, awesome Futurama-boxar.

Viktor away!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar