söndag 3 januari 2010

One night to be confused

Nya året är här, och det med råge. Jobbade natt på nyårsafton efter en väldigt trevlig kväll i Kungsbacka, och det var en speciell känsla att välkomna det nya året med att stå i kassan och klockan åtta på morgonen stå ute på Avenyn i kylan och sopa pappersmuggar för att sedan ta sig hem och sova bort större delen av dagen. Jag jobbade dagen efter också och det var också en smula galet. Det var inte en människa där så vi städa som vi aldrig har städat förr och fick galet mycket i OB. Igår var jag ute i Borås med Nan och Fer och det var mycket trevligt. Känns så bekant, fast det kan vara så att jag skulle ha avstått från den sista lakritsshotten. Men jag hade roligt i alla fall. Och idag ska jag till Göteborget igen och jobba och imorgon ska jag träffa Emma som äntligen har kommit hem från Norrland. Hurra m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar