fredag 22 januari 2010

We're not in Kansas anymore.

Har haft mycket för mig as us. Åt en massa mat med Jocke i onsdags och träffade hans nye karl. Sedan så hängde jag en massa med Patrik och Amanda innan han åkte till jobbet, så jag och Amanda satt och drack vin och pratade pojkar innan vi gick till sagde mans jobb och kollade på the xx som var mycket bra, om än lite pretto. Igår så lyckades jag gå och se Avatar med Jennifer (kärlek), äta thaibuffé med familjen, ta en 15-minuters fika med Sofia, ett 5-minuters hejdå med Patrik och en lite längre hejdå-fika med Joni. Jag kommer allt att sakna Sverige, men jag är rätt pepp på att åka tillbaka.

Idag har jag träffat min Nannelie också, vilket var trevligt. Trodde verkligen inte att jag skulle få en chans att träffa henne innan jag åkte, men så var icke fallet. Nu ska jag bara sitta och se lite på Firefly och obsessa om min packning. Men vi ses i Brighton!

1 kommentar:

  1. jag tycker allt att du får ta och slänga in lite bilder på din nya lya.

    SvaraRadera