söndag 24 januari 2010

I am under no disguise

Har varit en bra dag, bortsett från ett smärre misslyckande. Lyckades tappa bort mina hörlurar igår (vilket inte är så farligt då de var billiga och lite halvtrasiga) så skulle köpa nya idag. Självklart köpte jag de billigaste, och självklart visade det sig att de var alldeles för korta så jag inte kan ha mobilen i fickan när jag lyssnar. FAIL. Men jag kan ha den i innerfickan i jackan, så jag klarar mig fram tills att det blir lite varmare.

På tal om värme så är det galet att det är så varmt här. Man kan gå ute helt utan mössa och med bara en tröja under jackan. Galet. Men imorgon ska vi till skolan, så jag funderar på att lägga mig i min otroligt varma säng och se ett avsnitt av Futurama. Eller kanske blir det två, om jag känner mig själv rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar