måndag 11 januari 2010

Daylight and the Sun

Praise the lord, jag har någonstans att bo i Brighton. Och stället där jag ville bo dessutom. Killen jag har försökt få tag på har inte direkt varit lättillgänglig, men efter massa mail och några telefonförsök kom jag fram, och han verkade ha lite koll i alla fall. Jag sa att jag var från Sverige varpå han svarade "So you're Viktor then?". Men nu ska han i alla fall skicka över kontrakt och bankkontonummer etc, så jag har någonstans att bo. Woopwidoo. Så detta betyder att jag inte bara har ett eget rum (visserligen delat kök och badrum, men jag är inte kräsen), jag bor dessutom inte hundra år från centrum, utan bara fem minuter från Churchill Square och två minuter från Oriental Place där min älskade Lisa bor.

Livet är bra, hurra, hurra, hurra.

Nu ska jag fira det med att dricka kaffe och se på Firefly.

Utsikten från hotellet. Inte helt illa, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar