söndag 24 januari 2010

Back to basics

Efter en lång, lång, lång dag av flyg och diverse bussresor är jag nu på mitt rum i Brighton (dessvärre utan WiFi, men det ska nog fixas snart - vilket det uppenbarligen gjort., men det är ingen bra uppkoppling). Rummet är inte det största, men jag tar ju som bekant inte upp så mycket plats, så jag klagar inte. Jag har kylskåp och tvättställ på rummet och nära till både badrummet (med ”badkar” och köket och jag har till och med hunnit införskaffa lakan, täcke och kudde. Vad mer kan en pojke behöva? Ja, det skulle ju vara internet då. Och lite galgar för garderoben, men det finns billigt på Primark. Inte illa för att bara ha varit i stan i lite drygt en och en halv timme. Det enda jag inte hunnit göra är att träffa my peeps, men Moa och Fanny m.fl. är på väg mot hotellet nu, och sedan ska jag med en gång skutta till Lisas lägenhet. Det är så trevligt att vara tillbaka, och det är underligt hur man kan känna sig så hemma i ett helt främmande land. I love Brighton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar