torsdag 28 januari 2010

Telepathe

Jag sitter hemma och lyssnar på Telepathe. Det är ett bra band. Men det avr inte det jag skulle skriva egentligen.

Jag har överlevt de första dagarna med bravur. Igår var välkomstfesten, men vi kom lite sent så hann inte mingla vidare mycket, men jag pratade med lite folk och upptäckte att jag har jobbat med en tjej och en annan var med i elevrådet på Bäckäng. Lite otippat, men skoj nonetheless. Jag skrev just på kontrakt nu, och upptäckte precis att det kanske var något fel. Jag skulle tydligen börja betala min hyra den 23e Februari, men jag vill minnas att jag redan betalat för de två första månaderna. Men det kan vara så att det bara har blivit lite fel i min hjärna.

Sedan har jag inte heller fått min lön än, och håller på att luska ut vart den har tagit vägen. Men den kommer med största säkerhet dyka upp så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar