torsdag 10 december 2009

What's a girl to do?

Min tand är fruktansvärt mycket bättre, och således kommer min blogg att bli märkbart bättre då jag har mer att skriva om än konstant smärta. Men jag har fortfarande lite feber kvar, som går upp och ner som en gravid kvinnas humör. Var i vilket fall i skolan idag och fick tillbaka en massa tentor och dylikt, vilket är alltid är skoj, för jag spöade skiten ur varenda en. Vi fick också våra antagningsbesked för vårterminen, så nu är jag antagen och väntar bara på att de ska lämna information till csn. Om jag inte klantar mig denna terminen kan jag få mina pengar två veckor innan kursen startar, vilket kommer att vara mer än välkommet.

Idag skulle vi gå och se en tjej i klassen i sitt juluppträdande på campus, men för mig blir det säng i kväll igen. Har redan missat tre utekvällar, men är man sjuk så är man. Imorgon ska jag nog vara pigg nog att följa med ut och dricka cola light. Det är ju faktiskt sista veckan och jag vill suga ut så mycket Brighton det bara går, vilket är lite svårt då man sitter fast i dumma bloody fucking jävla Portslade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar