tisdag 8 december 2009

Something not sunlight

Yes, så var det gjort. Har varit hos tandläkaren, som var från Brämhult - hej liten värld? Jag har en infektion i tanden, som sannolikt har spridit sig till hals m.m. vilket förklarar min feber. Så jag ska ta antibiotika i fem dagar, vilket betyder noll alkohol på en vecka. Inga problem, men lite sorgligt då det ju är sista veckan här. Idag är alla andra ute men jag känner mig inte piggast i stan, så jag hade tänkt att sitta hemma och glo på gamla avsnitt av Top Model hela kvällen och sticka, för att känna mig lite nyttig. Men garnaffären hade stängt, så jag får väl helt enkelt vara en soffpotatis. Jag har i alla fall en bra ursäkt till att vara det. Så nu ska jag ära pringles och se på en hel massa catfights.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar