måndag 14 december 2009

Framgång och pengar kom rädda mig nu

Hmm. Vi har haft en liten myskväll hemma hos Knatte Fnatte och Tjatte, med pizza och vin (för de andra) och det kändes lite sorgligt. Som att det faktiskt är över om bara några dagar. Men vi kommer ju tillbaka, så det funkar. Fast jag är lite orolig, för en av mina tänder har börjar göra ont, och jag vägrar tro på att det är en ny infektion nu när jag precis har tagit min sista tablett. Men det är nog bara en tand som tycker att det är för tajt och klämms lite.

I övrigt har min julkänsla börjat infinna sig lite. Har helt och hållet glömt julen, och då Brighton inte riktigt har vinterväder så har jag glömt bort det. Men nu känner jag det i luften. Och jul är ju som vi alla vet kul.

2 kommentarer:

  1. Det har snöat lite här :)

    SvaraRadera
  2. Jag hörde det. Jag blev så ledsen i förrgår, för en butik hade fakesnö och det kändes verkligen som om det snöade på mig. :(

    SvaraRadera