torsdag 3 december 2009

Hopelessly Devoided

Jag älskar sovmorgon! Jag vaknade vid åtta, och behöver inte åka till skolan förrän vid 12. Känns skönt att bara kunna driva runt och göra sin morgonrutin helt utan press. Dessutom har jag nu betalat min sista hyra och känner mig hoppfull med mina pengar. Hurra. Det som kändes tuffast var att mitt busskort går ut ungefär en vecka innan vi åker hem, men efter det behöver jag faktiskt bara åka till skolan två gånger, och de andra dagarna tänkte jag promenera in till stan. Det bör inte ta mer än 45-50 minuter, så jag får lite gratismotion också.

Igår var jag hemma hos Lisa och såg klart på Sex and the City, för tredje gången denna hösten. När andra filmen kommer ut ska vi se premiären. Det kommer att bli awesome. Annars har inte mycket annats spännande hänt. Förutom att jag fick ett mycket fint, starkt VG på grammatiktentan. Jag är duktig. :) Allt är bra, och jag känner vintern i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar