onsdag 23 december 2009

Oh my, no!

Jo, det blev en liten underlig dag igår, men den var trevlig. Trodde jag skulle ha glömt allt på jobbet, men så var inte fallet. Jag var rätt grym. Och jag fick en julklapp av jobbet - mössa och halsduk: som om jag behövde fler. Sedan åkte jag hem till min Cici och åt julgodis och däckade framför Futurama. Som på den goda tiden (eller något). Idag har jag gjort klart min julstädning och ska snart in till stan och äta min traditionella dagen-före-julafton kebab på Tellus med Nanne. Kommer nog bli awesome. Speciellt eftersom vi ju faktiskt har lyckats få snö i år, fråga mig inte hur det gick till. Men det enda sorgliga är att jag inte kommer att hinna med att åka till Göteborg på julaftonskvällen/natten som jag hade tänkt. Pga att jag bor i Borås nu (som för övrigt suger ibland - inga caféer öppna på söndagar, sista bussen går 23:40) så kommer jag inte hinna med sista tåget till storstan, så jag tvingas vara hemma. Men jag ska ju dit dagen efter, så det löser sig nog. Men nu ska jag baka kakor. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar