onsdag 9 december 2009

Useless talent #32

Idag har varit en bra dag. Trots att jag har känt mig febrig och trött så känner jag att antibiotikan har börjat verka. Svullnaden har börjat gå ner och det gör mindre ont. Har köpt garn också och stickat färdigt en fin, grå halsduk. Nu måste jag bara komma på vem jag ska ge den till också...

Var hemma hos Lisa och kollade lite film och degade med McDonald's, vilket kändes underbart. Känner mig lite avskuren från livet just nu när jag tvingas vara hemma så mycket, men det finns inte så mycket att göra åt saken. Imorgon har vi vår sista lektion för terminen, och jag är inte alls sugen på att vara i skolan i fem timmar, men det är två mycket viktiga lektioner, så jag får bita ihop (inte bokstavligen, dock) och gå ändå, så kan jag åka hem och vila senare. Bara en vecka kvar nu... Bittersweet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar