lördag 3 juli 2010

You're the one for me, Fatty

Om det är någon av mina läsare som har någon som helst koll på musik så har jag de senaste dagarna haft Morrissey/Smiths låtar som mina titlar. Det är mestadels för att jag har fått en släng av Moz-feber. Jag gillar det.

Jag ahde roligt på jobbet igår faktiskt, trots att jag stod i kassan och det var queer på park Lane. Vanligtvis brukar jag hata när det kommer fram en massa fulla bögar som inte inser att jag jobbar, men igår var det lite kul. Det var en kille som faktiskt spanade lite på mig men inte vågade flörta. Det tyckte jag var lite gulligt. Det bästa med natten var när Moa och Agneta kom in helt oväntat för att se att jag var där, även om de visste att jag inte skulle börja jobba förrän två timmar senare. Moa blev så förvånad att hon utstötte världens brudskrik. Det tyckte jag om. Idag är det så galet varmt att det nästan känns bastu att ens ha shorts och linne på sig. Det är nakenvärme! Så vi ska dricka vin i Slottskogen och sedan ha en riktig utekväll, vilket jag inte har haft sen jag kom hem (för hela tre veckor sen - känns både mycket längre och mycket kortare). Men nu ska jag dricka kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar