söndag 11 juli 2010

All the lazy dykes

Men gud vilken otroligt lång dag. Har skuttat runt på jobbet i nio timmar i bastuvärme (seriöst, faktiskt över 30 grader). Jag är så glad över att vara ledig nästan hela nästa vecka. Jag ska bara dö i min säng. Det bästa med min dag på jobbet var när jag var jättenära att flippa på några tyska skitungar. Från ingenstans kom det närmare 200 personer och vi hade bara två kassor öppna och två i köket, så det är ingen överraskning att det inte gick så fort. Så kom det tre små äckliga ungar och beställde sina grejer och när de gick så sa en av de äckliga barnen: "Be faster next time". Jag svor lite efter honom på svenska, men jag var seriöst jättenära att kasta en stor cola på honom och vråla med min (faktiskt) mäktiga stämma: "MAYBE YOU CAN DO IT YOURSELF NEXT TIME YOUY LITTLE BITCH! At least I look good and know Enlgish!" Ibland gillar jag att ta ut min ilska på små folk som inte uppskattar någonting. Jag tror jag skulle ha kunnat skälla ut honom i en halvtimme. Nu ska jag ha popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar