lördag 24 juli 2010

In the end

I torsdags var jag och Patrik på Hagabion och såg på film. Det blev Shortbus, som jag visserligen har sett förut, men det var skoj att se den på bio. Speciellt Hagabion som är så mysig. Igår jobbade jag i över åtta timmar och jag har sällan haft så mycket att göra på jobbet. Jag har inte sovit ordentligt på hela veckan, så tänkte göra det imorgon, eftersom jag jobbar natt idag. Dessvärre har de tydligen lite problem på jobbet, så jag kommer att börja vid klockan sex istället för midnatt och har ingen aning om när jag får sluta. Men å andra sidan blev jag mutad med en biobiljett så det kommer nog att bli bra. Och jag jobbar bara på torsdag nästa vecka så jag lär få sova ut lite grann ändå. Innan jag beger mig till jobbet ska jag peppa med en massa kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar